Friday, October 9, 2009

NAK AMBIL GAJI

Malam ini aku hendak ambil gaji dekat Hospital Serdang. Sepatutnya semalam tetapi entahlah malam ini pula. Minta-minta jadilah bos membawa gaji cash hari ini. Aku bukan tidak sabar hendak dapat duit tetapi bila lagi hendak ambil. Sekarang ini aku rasa masa begitu tidak cukup tetapi yang peliknya... tidak bekerja sambilan lagi bertambah penat. Walhal sebulan lebih bekerja malam, belajar siang aku rasa semuanya terurus, semua perkara aku dapat siapkan walaupun hanya Allah sahaja yang tahu aku tidak cukup tidur macam mana tetapi sekarang lain pula jadinya...cukup tidur malah terlebih tidur namun ada sahaja kerja yang ku rasa tidak sempat hendak siapkan... Pelik r...

1 comment:

  1. salam saudari hafizah
    hari nie pasti anda kecewa lagi sebab gaji tak kuar lagi hari nie.sabar je lah yer...

    ReplyDelete