Friday, October 9, 2009

TERJEBAK DENGAN YM?

Aku terjebak dengan YM? Ni satu kejutan baru ni...Aku yang selama ini tidak suka beremail-email seperti YM dan seangkatan dengannya tiba-tiba YM sampai pagi...Tak tahulah kenapa...Tetapi tidak mengapalah aku terima sebagai perubahan baru dalam hidupku... Sebelum ini bukan aku tak tahu benda-benda ini semua cuma aku malas layan. Bagiku melekakan tetapi betullah. Apa-apa pun sekarang ini aku dah ada blog dan facebook sekali. Ternyata bermanfaat. YM mungkin kuranglah manfaatnya sebab banyak yang merapu je tetapi blog dan facebook yang Dr. Normaliza minta pelajar-pelajarnya buat memang menyeronokkan jika difikirkan secara positif. Aktiviti-aktiviti yang berjalan merangsang minda dan menyeronokkan dari berbual-bual kosong bukan?

No comments:

Post a Comment